Thursday 10 August 2017

Xxl Scalping Forex Trading System


Klicka för att förstora. Använd systemet på ett par som du gillar. Timeframe för huvudskärmen är M1and M5 TP är 12 pips, SL är 45 pips Jag har satt långsammare rörliga par till TP 7 också beror på hur högre tidsramen desto mer vinst Du kanske vill att det bästa skulle vara att gå ut på disken somafor men jag vågar inte. Du kan ställa in quicksrailing för att bryta till och med dina liknade pips eller för att låsa in någon vinst. Skydda dig för more. Eventually använd en andra backup skärm för högre Semafor checka på M15 M30, men få din säger handel endast om åtminstone H1 visar NÅGON somafore 1,2,3 i din riktning, men jag jobbar utan det. Det skulle givetvis ge ännu mer säkerhet. För att börja scalping vänta på meddelandeboxen för att berätta att en nivå 3 semafor har upptäckts, det är den gula med en röd cirkel runt den. Kontrollera trenden då På höger sida i mitten måste trendprocenten vara minst 70 i en riktning, desto högre är better. Check Semafor 3 igen och se till att det ligger mycket nära till den tjocka dubbeln Linjer blått och grönt Om det är i dem eller till och med förbi, gör dig redo. Kontrollera RSIs svarta och gula linjen i mittenindikatorn om den är över 80 och semaforen har berört eller genomborrats blå dubbelböjning ytterlinjen, GO SHORT Tänk inte om If Det är under 20 år och semafor har rört eller genomborrat gröna dubbelböjda yttre linjer, GO LONG. Be medvetna om att semaforen är en repaintingindikator och sålunda kommer att dyka upp mer än på ett ljus efter varandra, vilket alltid markerar högst en trend jag har ett speciellt sätt fånga affärer men var försiktig med hög risk här, kolla pengarhantering För detta jobbar jag med SL 100 eller högre i Quik Trailing-inställningarna tack Quiksilver Om en handel går emot min post kommer jag att återkomma med några martingale Jag kontrollerar den dagliga genomsnittliga rörelsen Av ett par, ta 50 och dela upp det med 3. Exempel GPYJPY går emot min första post med 0 1 partier, jag beräknar ca 300 pips i genomsnitt 2 150, 150 3 50 Sålunda återställer jag med dubbla lotstorlek 0 2 vid -50 pips av Den första handeln aldrig någonsin innan 30 pips moveme nt för det paret är ingenting Hittills 4 veckor Jag har aldrig använt mer än 3 nivåer av denna strategi 0 1 0 2 0 4 Men kolla om du gillar den typen av catching trades. For ytterligare bekräftelse på trender, kolla värmeindikatorn på Botten Jag handlar aldrig mot H1 H4-trenden Trendindikatorn mitt till höger Jag var reffering innan den är inställd för att mixa H1 och H4-trenden redan, så mestadels inget behov för att bekräfta det. Det finns också färgfältet högst uppe på skärmen du också vad som kommer att hända Jag använder det här systemet på mer än 10 par på en gång med en bankroll på cirka 5k EUR. Happy scalping. Dessa kan intressera dig. Klicka för att förstora. Använd systemet på vilket par du gillar. Timeframe för huvudskärmen är M1and M5 TP är 12 pips, SL är 45 pips Jag har bestämt långsammare rörliga par till TP 7 också beror på din högre tidsram, desto mer vinst kan du ha det bästa skulle vara att gå ut på disken semafor men jag gör inte vågar Du kan sätta dig iväg för att bryta till och med på dina liknade pips o R för att låsa in någon vinst, skjuter du för more. Eventually använd en andra backup skärm för högre semafor kolla på M15 M30, men få din säger handel bara om åtminstone H1 visar någon somafore 1,2,3 i din riktning, men jag Arbeta utan det Det skulle givetvis ge ännu mer säkerhet. För att börja scalping, vänta på meddelandeboxen att berätta att en nivå 3 semafor har detekterats, det är den gula med en röd cirkel runt den. Kontrollera trenden då On right sidan i mitten måste trendprocenten vara minst över 70 i en riktning, ju högre desto bättre. Kontrollera Semafor 3 igen och se till att det ligger mycket nära de tjocka dubbla linjerna blå och grön om det finns i dem eller även förbi, gör dig redo. Kontrollera den svarta och gula linjen RSI i mittenindikatorn om den är över 80 och semaforen har berört eller genomborrats blå dubbelböjning ytterlinjen, GO SHORT Tänk inte Om det är under 20 år och semaforen har rört eller genomborrats gröna dubbelböjda yttre linjer, GO LONG. Be medvetna om att semaforen är en ommålning i ndicator och sålunda kommer att dyka upp mer än på ett ljus efter en annan, alltid markera den högsta av en trend jag har ett speciellt sätt att fånga affärer men var försiktig med hög risk här, kolla pengar hantering Därför arbetar jag med SL 100 eller högre i quik efterföljande inställningar tack Quiksilver Om en handel går emot min post kommer jag att återkomma med en del martingale Jag kontrollerar parternas dagliga medelrörelse, ta 50 och dela upp det med 3. Exempel GPYJPY går emot min första post med 0 1 massor, beräknar jag Runt 300 pips i genomsnitt 2 150, 150 3 50 Så jag återkommer med dubbla lotstorlek 0 2 vid -50 pips av den första handeln INTE ÄR FÖRE DEN 30 pipsrörelsen för det paret är ingenting Hittills 4 veckor har jag aldrig använt mer än 3 nivåer av denna strategi 0 1 0 2 0 4 Men kolla om du gillar den typen av catching trades. För ytterligare bekräftelse på trenderna, kolla värmevärdesindikatorn längst ner. Jag handlar aldrig mot H1 H4-trenden. Trendindikatorn mitt till höger Jag var Reffering innan det är setu P för att mixa H1 och H4-trenden redan, så det mesta inte behövs för att bekräfta det. Det finns också färgfältet uppe på skärmen och berättar också vad som kommer att hända. Jag använder detta system på mer än 10 par på en gång med en bankroll på cirka 5k EUR. Happy scalping. Hello, Cupang Glosir, hoppas att du läser mycket för dig. Jag älskar det här ledsen Det kan inte översättas förrän jag är klar måste jag gå dåligt Midnatt -------------- ---- Handel är lätt det är svårt att tjäna vinst som gör det svårt att göra vinst är på grund av vår psykologiska som hämmar oss lyda systemet Lär dig var som helst betala för psykologisk näringsidkare fortfarande dåligt ja garanterat förlust tills uttömt hans förmögenhet Medan de fokusera inte på det psykologiska sättet hur de lär sig att vara disciplinerad att lyda systemet blir inte giriga och väntar på signalen De tappade pengar i rummet, men eftersom mörkret han tittade på framsidan av huset finns det förhoppningsvis ljus vi förstår innan det S för sent. De är upptagna med systemet och systemet whe Reas systemet har alltid en sannolikhet om då då då väl, tyvärr om då - om då inte i väntan på intelligent Öppna position i enlighet med systemet men när signalerna vänder vi inte använder skärsystemet Faktum är det så dåligt psykologiskt prat bara låt det också vända sig tillbaka. Varför kan systemet vi göra själv på 5 minuter Eftersom systemet var så lätt att göra, Det svåra är i överensstämmelse med systemet. Det har väl kommit in i den psykologiska vetenskapens handel. Den sadistiska kungen till fel vi vill inte Som vi är GUD av Market Chart är vår hehe. Actually det kommer att bli lätt om vi är vana disciplin att ålägga sig först måste det vara tvunget Träning uppsättning och glöm. I själva verket bara en enkel Systemet kan göra en vinst Med villkoret måste vi disciplinera inte girig och vänta på en signal i lägsta priser Det är bara det vi måste lära oss efter att ha systemet Så vad för de olika systemen som försöker om psykologi Cal saker hade inte blivit undersökta och inte genomförda. DET VAR TILLGÄNGLIGT TID. Använda glasögonhästvyn vänster och Systemet har varit bekvämt och granngräset är grönare och vill sedan fakta. Vår granne är inte nödvändigtvis smakligare än våra. skillnad försök att tillämpa det systemet du har att göra disciplin Signal OP, gör OP-signalen klippa dig klippt Om nej Klipp signal ya låt vinsten springa Gör det en månad Stäng dina ögon. Hoppas du kan njuta av din handel njuta av din vinst. Systemet är Skapad av WIDIYAPURNAMA Tillstånd att dela ditt system på min webbplats, Sir. Här är kort beskrivning av systemet, översatt till är på Bahasa Indonesia. Denna teknik kan användas för kort eller lång sikt och visat sig vara mycket exakt. Kärnan i Trading är när vi går in på marknaden och när vi lämnar från teknik kan vi ge en giltig signal för att komma in och ut ur marknaden för att skörda vinsten i Forex trading affärer. Innan du använder den här tekniken, låter min vän göra en rörelse till barn föräldralösa och behövande människor runt där vi följer med vilja Kanjeng Sunan Gusti Sinuhun Syekh Syarif Hidayatullah Cirebon. INGSUN TITIP TAJUG LAN FAKIR MISKIN Jag överlåter föräldralösa och fattiga. Mirakel att ge formel Något som vi spenderar kommer att vara direkt proportionellt 700-faldigt med något som vi kommer att få. Lyssna eller Inte Låt oss vi bevisa det tillsammans. Shodaqoh på var och en av er och handla sedan med Dewa Scalper Versi 12 Miracle of Ular Welang och Lyda regeln enligt anvisningarna. Basera på Renko Diagram Box Storlek Beroende på din handelsperiod. Rekommenderad PAIRS GBP JPY, EUR USD, och EUR JPY. Verktyg för handeln är Renko ea sluttning riktning linje tra Vanlig macd Mall som ovan. Renko box storlek är mängden pips per bar standard är 10 Jag har min inställd till 5 Renko tidsram är bara en referens för offline-diagrammet du ska använda Ändra visa wicks till false Detta diagram används inte att handla med att minimera det och gå till filen öppen offline. Den enda andra indikatorn jag har är macd-regeln är mycket enkel för långa poster båda raderna måste gå uppåt med grön ovanför den röda och för shorts, båda linjerna vinklade ner med den gröna under den röda Nu var anledningen till att jag listade några som vinnare och några som förlorare trots att handeln gick i din riktning för en eller flera barer eftersom jag ser på en belöning för risken med 2 till 1, varje handel har en 10 pip stopp för ett 20 pip mål Du kan prova olika risker för att belöna förhållanden, bakåtstopp, jag föredrar setet och glöm stil så det här är min idé för hur man handlar den här metoden. Parter Alla 5 pips renko chart. Indicators 10 ema blue 20 ema röd PJ-Över-rs 7-50-50 PJ-Över-rsi 14-50-50 Pivot poi nts på 1 mins karta FIBS på 1 mins diagram Valfritt bakstopp EA. Goldflights HA Smoothed. Long entry Block stängs över 10 ema, 10 ema över 20 ema, PJ rsi 7 och 14 grön kort entry. Short Entry Blocks stänger under 10 ema, 10 ema under 20 ema, PJ rsi 7 och 14 röd. Bakgrunden ea på 1 min-diagrammet inställt på 15 pip sl, 100 pip tp, 15 pipspår stopp, flytta för att bryta jämnt 15 pips och 2 piplås På bilden Goldflight s Renko strategi forex system i action. Trading Indikator Goldflights HA Smoothed. Forex Indikator Pj-over. XXL Scalping System. XXL Scalping system är en scalping forex trading strategi eller system Som namnet antyder XXL systemet är utformat för att hårbotten i utländsk valuta eller valutamarknaden XXL-skalningssystemet är unikt på vissa sätt och det är ett mycket kraftverktyg för scalpers. Bredt antal nivåer av näringsidkare kan använda XXL-skalningssystem för att handla framgångsrikt på forexmarknaden. XXL Scalping-systemet har visat sig vara mer effektivt i en trending marknaden Jag menar att marknaden inte behöver Att trenden i de långsiktiga diagrammen är det okej om marknaden trender i 5 minuter diagram Din tidsram kan vara antingen 1 minut eller 5 minuter diagram Eftersom det här är ett scalping-system används tidsramarna som är mindre än 15 minuter diagram. Måste vara väldigt försiktig under de grundläggande utgåvorna Det är bäst att undvika att handla när nyheterna med stor inverkan kommer ut, för när du scalperar du i grund och botten letar efter små vinster. Under de grundläggande effekterna blir marknaden alltför mycket volatil och din position kan vara Svepte bort om några sekunder Så det bästa med XXL Scalping-systemet är att du alltid kommer att uppdateras med de grundläggande händelserna eftersom det kommande fundamentet visas på ditt diagram automatiskt av systemet. Det finns många indikatorer som används i XXL-scalping-systemet men Vi kommer inte att använda dem alla eftersom de inte är alla nödvändiga. Huvudsignalen som genereras av systemet är det viktiga. När XXL Scalping syste m är korrekt installerad på din handelsplattform ska ditt diagram se ut så här. Semafor Alert är en skräddarsydd indikator som hjälper dig att göra inträde på marknaden. Det ser ut som solen. När du ser en semaforvarningsindikator under prisdiagrammet med vita löv borde du Köp och sälj när du ser semafor alert indikator över prisstängerna med röda blad. Den anpassade versionen av Bbands Stop Bar används i XXL scalping system I grund och botten ser du att Bbands Stop Bar fylls med om det är rött eller blått område. Du borde vara Letar efter köppositioner när du ser blå regioner och vice versa. Buying Villkor med hjälp av XXL Scalping System. Semafor Alert ska visas under prisdiagrammet. Band Stop Bar borde vara i blå region. Placera ditt stopp strax under den senaste svängen låga. Ta din Vinst när en semafor alert visas ovanför ditt prisschema. Försäljningsvillkor med XXL Scalping System. Semafor Alert ska visas ovanför prisdiagrammet. Band Stop Bar ska vara i röd region. Ställ y vi slutar precis ovanför den senaste svänghöjden. Ta din vinst när en semafor alert visas under ditt prisschema. Ladda ner gratis Forex XXL Scalping System. XXL Scalping Forex System - Forex Strategier - Forex Resources - Forex Trading-free Forex Trading Signaler och FX Forecast .16 XXL Scalping. Submit av Joy22 15 04 2011. 1 Använd systemet på vilket par som helst ..2 Tidsram för huvudskärmen är M1and M5 TP är 12 pips, SL är 45 pips Jag har satt långsammare rörliga par till TP 7 också, Beror på dina förväntningar. Ju högre tidsramen desto mer vinst du kanske vill ta. Det bästa skulle vara att gå ut på disken somafor men jag vågar inte. Du kan ställa in quiktrailing för att bryta till och med på dina liknade pips eller låsa in Lite vinst om du skjuter för mer.3 Slutligen använd en andra backup skärm för högre semafor kolla på M15 M30, men få din känsla. TRO säger att handel bara om minst H1 visar NÅGON somafore 1,2,3 i din riktning, men Jag jobbar utan det Det skulle givetvis ge ännu mer säkerhet.4 För att börja sca lping vänta på meddelandeboxen för att berätta att en nivå 3 semafor har detekterats, det är den gula med en röd cirkel runt den.5 Kontrollera trenden då På höger sida i mitten måste trendprocenten vara minst över 70 i En riktning, desto bättre desto bättre.6 Kontrollera Semafor 3 igen och se till att det ligger mycket nära de tjocka dubbla linjerna. Blå och gröna Om det är i dem eller till och med förbi, gör dig redo.7 Kontrollera RSI-svarta och gul linje i mittindikatorn på skärmen. Om det är över 80 och semafor har rört eller genomborrats blå dubbelböjning ytterlinje, GO SHORT Tänk inte. Om det är under 20 och semafor har rört eller genomborrat gröna dubbelböjda yttre linjer, GO LONG.8 Var medveten om att semaforen är en repaintingindikator och sålunda kommer att dyka upp mer än på ett ljus efter en annan, vilket alltid markerar högst en trend. Jag har ett speciellt sätt att fånga affärer, men var försiktig med höga risker här. Kontrollera pengarhantering. För detta Jag jobbar med SL 100 eller högre i quik efterföljande inställningar tack Quiksilver. Om en handel går emot min inmatning kommer jag att återkomma med något martingale element. Genom att jag kontrollerar det dagliga genomsnittliga rörelsen för ett par, ta 50 och dela upp det med 3. Exempel GPYJPY går emot min första post med 0 1 partier , Beräknar jag. Omkring 300 pips genomsnitt 2 150, 150 3 50. Så återkommer jag med dubbla lotstorlek 0 2 vid -50 pips av den första handeln. INTE ÄR FÖRE DEN 30 pipsrörelsen för det paret är ingenting. Hittills 4 veckor Jag har aldrig använt mer än 3 nivåer av denna strategi. 0 1 0 2 0 4. Ta reda på om du gillar den typen av fångsthandel.9 För ytterligare bekräftelse på trender, kolla värmevärdesindikatorn längst ner. Jag handlar aldrig mot H1 H4 trend Trendindikatorn mitt till höger Jag var reffering innan den är inställd för att mixa H1 och H4 trenden redan, så mestadels inget behov av att bekräfta det. Är också färgstängerna högst uppe på skärmen och berättar också vad som kommer att hända. Jag använder detta system på mer än 10 par på en gång med en bankroll på cirka 5k EUR. XXL. XXL. , 1 5 12 - 45 7 -,. M15 M30 TRO, H1 semafore 1,2,3. , 3,. , 70,,. 3,,. RSI. 80. 20. ,,,,,. . ,,. Forex Trading Systems. XXL Forex Metatrader 4 MT4 s..XXL Forex Trading Systems,. ,.Forex Metatrader 4. 30,. . . . XXL Forex. XXL Forex Trading. mq4 ex4 Metatrader. TPL Metatrader. Metatrader Client. ,,. . , XXL. XXL Forex. ,. .

No comments:

Post a Comment